oida….!

Jeg ser nå, og innrømmer det virkelig; jeg har blitt ufattelig dårlig på å blogge…….!

Enda så mye som jeg kan blogge om!!! Feks; om hvor stor Ellie har blitt, hvor kjedelig, men likevell koselig hverdag vi har. At Ellie skal bli storesøster i juli, At vi stortrives i det nye huset vårt… Men neida… bloggen har støva bort …

På tide å ta seg selv i nakken, og gjøre noe med dette! For å gjøre det litt lettvindt, og oppsummere de siste 7 månedene, så skal jeg fatte meg i korthet, og med noen få bilder 🙂 

 

Bilde

Det ble faktisk noen få muligheter for litt bading på verandaen denne sommeren 🙂 

 

Bilde

Vi fulgte tradisjoenen, og måtte ta en høstferie til Stryn. Og da hører jo fruktplukking med. Flink liten hjelper!

 

Bilde

Ellie måtte jo smake på eplet før hun plukka det. 

 

Bilde

Klar for nissefest!

 

Bilde

Selv om vi alle var dårlige i jula, så ble det jul her likevell. 🙂 Håper neste jul blir frisk, og vi kan nyte huset og den gode plassen vi har! 

 

Bilde

Huset vårt! 

 

Sånn, da har jeg valgt ut noen få bilder fra månedene som har gått. Jeg kunne ha plukket enda mer, men i stede for lover jeg på tro og ære at jeg skal bli flinkere til å holde dere oppdatert 🙂 

 

Legg igjen en kommentar

